۹ ابزار لازم برای بازاریابی

نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسب‌وکارها تاثیر مستقیم بگذارد زیاد است. در زمینه بازاریابی داشتن ابزارهای مناسب می‌تواند کمپین را ایجاد یا باعث نابودی آن شود. هرچقدر هم که استراتژی و برنامه‌ریزی بازاریابی شما…

اطلاعات بیشتر

10 وب سایت برتر برای نویسندگی محتوا

در دنیای مدرن یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد، نوشتن به صورت آزاد یا فریلنسری و تولید محتوا برای وب سایت‌های مختلف است. اگر شما هم یک فریلنسر هستید، می‌توانید نوشته‌های خود را برای وب سایت‌های مشهوری که هم کیفیت بالایی دارند و هم منابع عالی، ارسال کنید تا پس از بررسی از سوی ویراستاران…

اطلاعات بیشتر

چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟

برای طراحی مدل بازاریابی sostac  نیاز است که مراحلی را طی کنیم و براساس هر مرحله، اقدامات لازم را انجام دهیم. در ادامه، مراحل شش گانه  مدل sostac را می‌خوانیم: ۱. تجزیه و تحلیل موقعیت (situation) اولین قدم در طراحی مدل سوستاک، تجزیه و تحلیل موقعیت است‌. در این مرحله باید وضعیت کلی شرکت و…

اطلاعات بیشتر

مدل بازاریابی sostac چیست؟ معرفی ۶ مرحله Sostac

اگر اهل دنیای مارکتینگ هستید و روش‌های مختلف آن را مثل یک مخاطب وفادار دنبال می‌کنید، حتما به مدل‌های متنوع بازاریابی هم برخورد کرده‌اید. مدل‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید مسیر مارکتینگ را روشن‌تر کنید و با آن پا به دنیای عجیب، بزرگ و بی‌انتهای بازاریابی بگذارید. در میان مدل‌های بیشماری که برای بازاریابی و…

اطلاعات بیشتر

روز جهانی رمز عبور و اصول انتخاب پسورد مناسب

اولین پنجشنبه ماه May هر سال، در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی رمز عبور نام‌گذاری شده است. این روز به دلیل اهمیت امنیت رمز عبور و لزوم بیش از پیش اصلاح عادات نادرست کاربران در انتخاب پسورد پایه گذاری شده است تا بیشتر متوجه باشیم در دنیای امروز پسورد چقدر اهمیت دارد و چگونه…

اطلاعات بیشتر

قوانین مدیریت بازاریابی

22 قانون انکارناپذیر مدیریت بازاریابی: 1:قانون رهبری  (اول بودن بهتر از برتر بودن است.) 2:قانون طبقه  (اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید) 3:قانون ذهن  ( وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.) 4:قانون تصورات (بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.)…

اطلاعات بیشتر

تیزینگ چیست؟

تبلیغاتی پيچيده که باید از آن رمزگشایی کرد، به صورت خلاصه تیزینگ به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که در مرحله اول کل پیام تبلیغاتی را به بیننده انتقال نمی‌دهد، یا به عبارتی دیگر تنها بخشی از محتوا برای مخاطب به نمایش در می‌آید. تیزینگ در لغت به معنی تحریک با حواس پرتی، شوخی‌های خفیف…

اطلاعات بیشتر

عوامل موثر در ایجاد یک برند قوی

هویت تجاری به روش‌های گوناگون توسط مشتریان تجربه و مورد شناسایی قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به محصولات، بسته‌بندی، قیمت، شیوه‌های ترویج و نیروهای فروش اشاره کرد. هر کدام از این بهانه‌های ارتباطی یا نقاط تماس، سنگ بنایی در طرز تلقی مشتری نسبت به هویت تجاری (برند) به حساب می‌آید و روی هم‌رفته…

اطلاعات بیشتر

اصول ویدئومارکتینگ چیست؟

این روزها احتمالا همه ی کاربران دنیای مجازی با ویدئومارکتینگ آشنایی دارند و بارها با آن مواجه شده اند. در این نوشتار ما می کوشیم مختصرا آموزشی کاربردی به شما ارائه دهیم تا بتوانید از ویدئو در تمام مراحل کسب و کارتان استفاده کنید و به بهره وری بالایی دست یابید. 1-هدف گذاری کنید پایه…

اطلاعات بیشتر

تبلیغات همسان چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات همسان چیست و چگونه کار می‌کند؟ تبلیغات همسان، از انواع تبلیغات آنلاین و به نوعی بخشی از performance marketing است و دو طرف دارد. طرف عرضه و طرف تقاضا. در سمت عرضه ناشرانی هستند (وبسایت‌های محتوایی و خبری، پیج‌های اینستاگرامی و …) که مخاطب بالایی دارند و به دنبال کسب درآمد از رسانه‌های خود…

اطلاعات بیشتر