انواع سبک های موشن گرافیک

اگر دوست دارید محتوا یا تبلیغی در سبک موشن گرافی داشته باشید، بهتر است قبل از هرچیز با انواع آن آشنا باشید: اسکرین کست: اسکرین کست ارزان ترین نوع ساخت موشن گرافیک است که بیشترین کاربرد آن توضیح نرم افزار و فرآیند و آموزش است . تایپو گرافی: تایپو گرافی جایگاه مهمی در طراحی موشن…

اطلاعات بیشتر

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) چیست؟ ۹ راهکار برای CRO

بسیاری از کسب و کارها برای بهبود رتبه، افزایش بازدید و کلیک برای وب سایت‌ها تلاش می‌کنند. اما تنها افزایش بازدید و کلیک مهم نیست. شما باید بتوانید این ورودی‌ها را طوری جهت دهید که بتوانید به هدف‌های مهم خود در هر صفحه یا سایت برسید. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید باید…

اطلاعات بیشتر

۹ ابزار لازم برای بازاریابی

نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسب‌وکارها تاثیر مستقیم بگذارد زیاد است. در زمینه بازاریابی داشتن ابزارهای مناسب می‌تواند کمپین را ایجاد یا باعث نابودی آن شود. هرچقدر هم که استراتژی و برنامه‌ریزی بازاریابی شما…

اطلاعات بیشتر

10 وب سایت برتر برای نویسندگی محتوا

در دنیای مدرن یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد، نوشتن به صورت آزاد یا فریلنسری و تولید محتوا برای وب سایت‌های مختلف است. اگر شما هم یک فریلنسر هستید، می‌توانید نوشته‌های خود را برای وب سایت‌های مشهوری که هم کیفیت بالایی دارند و هم منابع عالی، ارسال کنید تا پس از بررسی از سوی ویراستاران…

اطلاعات بیشتر

چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟

برای طراحی مدل بازاریابی sostac  نیاز است که مراحلی را طی کنیم و براساس هر مرحله، اقدامات لازم را انجام دهیم. در ادامه، مراحل شش گانه  مدل sostac را می‌خوانیم: ۱. تجزیه و تحلیل موقعیت (situation) اولین قدم در طراحی مدل سوستاک، تجزیه و تحلیل موقعیت است‌. در این مرحله باید وضعیت کلی شرکت و…

اطلاعات بیشتر

مدل بازاریابی sostac چیست؟ معرفی ۶ مرحله Sostac

اگر اهل دنیای مارکتینگ هستید و روش‌های مختلف آن را مثل یک مخاطب وفادار دنبال می‌کنید، حتما به مدل‌های متنوع بازاریابی هم برخورد کرده‌اید. مدل‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید مسیر مارکتینگ را روشن‌تر کنید و با آن پا به دنیای عجیب، بزرگ و بی‌انتهای بازاریابی بگذارید. در میان مدل‌های بیشماری که برای بازاریابی و…

اطلاعات بیشتر

روز جهانی رمز عبور و اصول انتخاب پسورد مناسب

اولین پنجشنبه ماه May هر سال، در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی رمز عبور نام‌گذاری شده است. این روز به دلیل اهمیت امنیت رمز عبور و لزوم بیش از پیش اصلاح عادات نادرست کاربران در انتخاب پسورد پایه گذاری شده است تا بیشتر متوجه باشیم در دنیای امروز پسورد چقدر اهمیت دارد و چگونه…

اطلاعات بیشتر

قوانین مدیریت بازاریابی

22 قانون انکارناپذیر مدیریت بازاریابی: 1:قانون رهبری  (اول بودن بهتر از برتر بودن است.) 2:قانون طبقه  (اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید) 3:قانون ذهن  ( وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.) 4:قانون تصورات (بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.)…

اطلاعات بیشتر

تیزینگ چیست؟

تبلیغاتی پيچيده که باید از آن رمزگشایی کرد، به صورت خلاصه تیزینگ به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که در مرحله اول کل پیام تبلیغاتی را به بیننده انتقال نمی‌دهد، یا به عبارتی دیگر تنها بخشی از محتوا برای مخاطب به نمایش در می‌آید. تیزینگ در لغت به معنی تحریک با حواس پرتی، شوخی‌های خفیف…

اطلاعات بیشتر

عوامل موثر در ایجاد یک برند قوی

هویت تجاری به روش‌های گوناگون توسط مشتریان تجربه و مورد شناسایی قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به محصولات، بسته‌بندی، قیمت، شیوه‌های ترویج و نیروهای فروش اشاره کرد. هر کدام از این بهانه‌های ارتباطی یا نقاط تماس، سنگ بنایی در طرز تلقی مشتری نسبت به هویت تجاری (برند) به حساب می‌آید و روی هم‌رفته…

اطلاعات بیشتر