استفاده از تکنیک ترس از دست دادن در بازاریابی

زمانی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، معمولا تکنیک‌های زیادی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. اما سوال اساسی زمانی مطرح می‌شود که کدام تکنیک می‌تواند به صورت کم هزینه و کاربردی همیشه مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که می‌دانید بازاریابی نیز مانند بقیه علوم همیشه در حال تکامل و رشد بوده است. ما قرار…

اطلاعات بیشتر

نکاتی که در ریبرندینگ باید در نظر بگیرید

ریبرندینگ چیست؟ همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ریبرندیگ شامل تغییر نام تجاری، لوگو، جلوه های بصری، برای برخی از کسب و کار ها پکیجینگ و بسته بندی و … است و زمانی اتفاق می افتد که یک شرکت شعار، مخاطب هدف خود، اهداف، ارزش ها، نام و یا بازار خود را تغییر دهد…

اطلاعات بیشتر

استراتژی کاربردی برای حفظ و نگهداشت مشتریان

یکی از بهترین استراتژی‌های برای حفظ و نگهداشت مشتریان ارائه خدمات با کیفیت و برتر به آنهاست. به طور مثال شما باید پشتیبانی فنی قوی داشته باشید، به گونه‌ای که مشتری احساس کند در خانه خودش است و می‌تواند به راحتی به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند. پاسخگویی به سوالات و نیازها، و حل…

اطلاعات بیشتر

چه زمانی به ریبرندینگ نیاز دارید؟

طبق گفته فوربس، کسب و کار شما هفت ثانیه فرصت دارد تا اولین تاثیر را بگذارد. گاهی اوقات برندها به دلیل استفاده از لوگوی نادرست، داشتن نامی دشوار یا نا مفهوم یا کار با چشم‌انداز و مأموریت نامشخص، توجه مشتریان را جلب نمی‌کنند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که روندها دائماً در حال تغییر…

اطلاعات بیشتر

آنچه برای شروع بازاریابی مشتریان باید بدانید

۴ مرحله بازاریابی پس از پاسخ به سؤال بازاریابی چیست باید مراحل آن را بررسی کنیم. برای آنکه شرکت‌ها اطمینان یابند که محصولات یا خدماتشان برای فروش و ارائه آماده است، باید مراحل مختلفی از بازاریابی را طی کنند. ۱. ایده‌پردازی بازاریابی زمانی شروع می‌شود که درباره یک محصول یا خدمات، شروع به ایده‌پردازی می‌کنید.…

اطلاعات بیشتر

بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ چیست؟

درواقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وب‌سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شبکه‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی، برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند‌سازی می‌باشد. نقش دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌ها چیست؟ بازاریابی سنتی معمولا به این صورت است که تبلیغات به صورت چاپی، ارتباط تلفنی با مشتریان یا به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شود،…

اطلاعات بیشتر

برندسازی چگونه به وفادارسازی مشتریان کمک میکند؟

وفاداری به برند (Brand Loyalty)، به معنای تعهد مشتری به یک برند است. اگر مشتری با وجود تبلیغات رنگارنگ رقبایتان و در کنار تمام کم و کاستی‌های محصولتان، باز هم شما را انتخاب کند یعنی به برند شما وفادار است. این مشتریان بالاترین سطح مشتریان یک کسب‌وکار هستند و باید برای حفظشان بیشترین هزینه را…

اطلاعات بیشتر

PRچگونه به مدیریت افکار مشتریان شما کمک کند؟

تحلیل مشتری بسیار شبیه به تحلیل آدم‌هایی است که با آنها صمیمی هستیم. برای شناخت مشتریان شما دقیقا همه مواردی را بررسی می‌کنید که در نزدیکانتان می‌بینید. مطمئناً شما هم با افراد مؤثر زندگی‌تان (مانند اعضای خانواده، دوستان و یا همکاران) به یک‌شکل برخورد نمی‌کنید. حتی برای همه آن‌ها هدایای یکسانی هم نمی‌خرید. این نوع…

اطلاعات بیشتر

چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟

اما دقیقا وبلاگ چیست؟ ابتدا، باهم تاریخچه مختصری از شروع وبلاگ را مرور می‌کنیم. در سال 1994، جاستین هال دانشجوی کالج Swarthmore اولین وبلاگ با آدرس Links.net را طراحی کرد. البته در آن زمان به عنوان یک وبلاگ شناخته نمی‌شد، بلکه آن را یک صفحه اصلی در نظر می‌گرفتند. در سال 1997، جورن بارگر، وبلاگ‌نویس Robot…

اطلاعات بیشتر

چگونگی بازاریابی دیجیتال آفلاین

دیجیتال مارکتینگ تبلیغاتی است که از طریق کانال‌های دیجیتال به دست افراد می‌رسد.کانال‌های مانند: شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل، ایمیل، وب‌سایت‌ها، موتورهای جستجو و… یا به صورت ساده‌تر می‌توان گفت: دیجیتال مارکتینگ هر نوعی از بازاریابی کالا و خدمات است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود، حتی دستگاههایی مانند رادیو و تلویزیون که از…

اطلاعات بیشتر