نکات بازاریابی تاثیرگذار

بازاریابی تأثیرگذار ، امروزه به نسبت قبل بسیار بیش‌تر از بازاریابی تأثیرگذار یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می‌شود. بسیاری از برندهای بزرگ با علم به عالی بودن این نوع بازاریابی به کرات از آن استفاده کرده و حقا که پاسخ خوبی هم گرفته‌اند. بازاریابی تأثیرگذار برای آنانی که آشنایی با آن ندارند به‌طور ساده به…

اطلاعات بیشتر

آشنایی با بازاریابی در شبکه های اجتماعی

SMM  که مخفف عبارت  Social Media Marketing به معنای بازاریابی شبکه های اجتماعی است، یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکه‌ها، می‌توانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند…

اطلاعات بیشتر

بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات کلیکی

بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM چیست؟ SEM نوعی بازاریابی یا مارکتینگ اینترنتی است که در آن از تبلیغات پولی در جهت ارتقا وب‌سایت و بیشتر دیده شدن آن توسط مخاطب، استفاده می‌شود. وقتی شما به عنوان کاربر یا مخاطب یک کلمه یا عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنید، نتایجی به شما نمایش داده می‌شوند. هر کدام…

اطلاعات بیشتر

چگونه با اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ کنیم؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی از طریق اینستاگرام (Instagram Marketing) به استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness)، مخاطبان، مخاطبان راغب و فروش کسب و کار گفته می‌شود. آمارها نشان می‌دهند که اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب افراد بین ۱۶ تا ۳۴ ساله است. به همین دلیل، برندها، کارآفرینان و تولیدکنندگان محتوا این شبکه اجتماعی…

اطلاعات بیشتر

روش های طراحی وب سایت را بشناسید

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در دنیای امروز رقابت میان طراحی وبسایت‌ های کسب و کار های دیجیتال مارکتینگ به شدت بالا گرفته است. صاحبان این سایت‌ها علاوه بر مطالب جذاب و مفید به دنبال زیبایی و شکیل بودن صفحات سایت نیز هستند. اولین چیزی که هر کاربر به‌ محض ورود به سایت با آن رو به‌…

اطلاعات بیشتر

چگونه به مشتریان خود خوش آمدگویی بگوییم؟

چگونه در اولین برخورد با مشتری روی آن‌ها تاثیر بگذاریم و او را جذب کنیم تا بتوانیم تصویر ذهنی خوبی از کسب و کار برای آن‌ها بسازیم؟ با دکتر ویز همراه باشید. وقتی به عنوان یک کسب و کار جدید شروع به فعالیت می‌کنیم، هیجان و انتظارات ما از برخورد اول با مشتریان بی‌نظیر است.…

اطلاعات بیشتر

تبلیغات بینابینی چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که به محض ورود به یک صفحه ی وب ناگهان یک پنجره ی بزرگ تبلیغاتی برروی صفحه باز شود و تبلیغی به شما نمایش داده شود. این نوع تبلیغات را تبلیغات پاپ آپ می گویند. پاپ آپ ها در صفحات وب نمایش داده می شدند اما طولی نکشید که…

اطلاعات بیشتر

برای بهبود سئو سایت چه کارهایی انجام دهیم؟

 سئو سایت چه اهمیتی دارد؟ همان طور که گفتیم سئو سایت مسئله مهمی است که برای هر کسب و کاری دیده شدن و جهانی شدن آن ها رامیسر می کند.برای صاحبان کسب و کار، صرفا داشتن یک وب سایت، کمک چندانی به جهانی شدن برند آنها نمی کند.یک وب سایت نیاز به دیده شدن دارد.هر…

اطلاعات بیشتر

روشی خلاقانه برای فروش، بازاریابی چیریکی

بازاریابی چریکی یک تکنیک بازاریابی است که یک شرکت از روش‌های غافلگیر کننده‌ای به منظور فروش بیشتر تولیدات یا معرفی خدمات استفاده می‌کند. این نوع بازاریابی با بازاریابی سنتی یا معمول متفاوت است. چرا که بازاریابی سنتی علاوه بر استفاده از یک بودجه محدود و اندک، در تعامل مستقیم با یک گروه کوچک است. بنابراین بازاریابی سنتی تنها در…

اطلاعات بیشتر

هوش مصنوعی که به شما برای ارتباط بهتر با مشتری کمک می کند؟

هوش مصنوعی (AI) امروزه در همه جا وجود دارد؛ چه در توصیه‌های شخصی‌شده در خرید آنلاین یا پلتفرم پخش آنلاین مورد علاقه‌تان، مسیرهای گام به گام از خودرویتان، یا تعامل با دستیار هوشمند مورد علاقه‌تان، هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای بخشی از زندگی روزمره است. در سطح جهان، بازار هوش مصنوعی تا سال 2025 به نزدیک…

اطلاعات بیشتر