شرایط استفاده از خدمات

  1. خط مشی پشتیبانی: https://themeforest.net/page/item_support_policy . در صورت تضاد یا تعارض یکی با دیگری ، سیاست پشتیبانی مورد ThemeForest.net Envato همیشه دارای برتری خواهد بود.
  2. وقتی می گوییم “ما” ، “ما” یا “تم-رویا” به این دلیل است که ما هستیم و ما پشتیبانی و اجرای آن را داریم.
  3. اگر بگوییم “شرایط” ، ما در مورد این شرایط خدمات صحبت می کنیم. سایتهای دیگر ما ممکن است شرایط خدمات خاص خود را داشته باشند و جداگانه از این شرایط رضایت آنها را درخواست می کنند.

پشتیبانی شده ، پشتیبانی نشده و میزبان Envato

  1. برخی از اقلام ما در Envato Marketplaces با 6 ماه پشتیبانی رایگان ارائه می شوند که با پرداخت هزینه اضافی می توانند تا 12 ماه تمدید شوند.
  2. ما حق انتخاب یا پشتیبانی از موارد “پشتیبانی نشده” را برای خود محفوظ می دانیم.
  3. موارد موجود در پلتفرم میزبان Envato توسط Envato از طریق https://envatohosted.zendesk.com/hc/en-us پشتیبانی می شوند و دارای خود هستند. لطفا توجه داشته باشید که ما به هیچ وجه نمی توانیم از مشتریان میزبان Envato پشتیبانی کنیم.

وقتی دوره پشتیبانی شما منقضی شد

  1. ما حق انتخاب یا پشتیبانی از خریدارانی را که دوره پشتیبانی آنها منقضی شده است را برای خود محفوظ می دانیم.
  2. اما به طور کلی اگر از آن سو ab استفاده نمی کنید (به عنوان مثال حداکثر 3 تا 5 بلیط در 6 ماه گذشته ارسال نکنید) ، می توانید با پشتیبانی معمول از شرایط معمول ما حساب کنید.
  3. مهم نیست که از وضعیت پشتیبانی پشتیبانی می کند ، تمام به روزرسانی های بعدی همه موارد ما برای خریداران مربوطه بصورت مادام العمر رایگان است.

پشتیبانی را از کجا می توانید دریافت کنید

  1. ما فقط از طریق پورتال پشتیبانی آنلاین خود پشتیبانی می کنیم: support.dream-theme.com.
  2. درخواست های دریافت شده از طریق نظرات و پیام های شخصی ، ایمیل ، توییتر ، فیس بوک و غیره از طریق Envato Marketplaces پردازش نمی شوند.

سرعت بخشیدن به حل مسئله (های) خود

  1. لطفاً قبل از ارسال بلیط پشتیبانی ، مطمئن شوید که کتابچه راهنمای مورد را مطالعه کرده اید و به پایگاه دانش مراجعه کرده اید.
  2. هنگام ارسال بلیط پشتیبانی ، به شما توصیه می کنیم دسترسی به آدرس وب سایت ، وردپرس و FTP خود را ارائه دهید. این به ما امکان می دهد فوراً موضوع (های) شما را بررسی کنیم.

امنیت وب سایت شما

  1. ما نمی توانیم در قبال خسارات ناشی از نشت اطلاعات مهم مسئولیتی را بر عهده بگیریم. بنابراین ما به شما بسیار توصیه می کنیم قبل از ارسال اعتبار به حساب WP-admin و FTP ، اعتبار آنها را تغییر داده و پس از حل مشکل مجدداً آن جزئیات را تغییر دهید.

ساعات پشتیبانی

  1. درخواستهای پشتیبانی به ترتیب دریافت شده در روزهای کاری از ساعت 8:00 تا 17:00 (GMT 0.0) در دست بررسی هستند. لطفاً توجه داشته باشید که بیشتر آنها در طی 24 ساعت – 48 ساعت کار می شود ، اما گاهی اوقات (در موارد بسیار عقب و پیچیده) باید 5-7 روز کاری منتظر پاسخ ما باشید.

میزان پشتیبانی

  1. ما فقط پشتیبانی از موضوعات و افزونه های بسته بندی شده خود را (عملکردها و ویژگی های منحصر به فردی که اقلام ما فراتر از استاندارد وردپرس ارائه می دهند) پوشش می دهیم و نمی توانیم پشتیبانی عمومی از افزونه های وردپرس یا شخص ثالث ارائه دهیم.
  2. ما درک می کنیم که بین آنچه که پشتیبانی و سفارشی سازی در نظر گرفته می شود ، مرز خوبی وجود دارد. اگرچه سعی خواهیم کرد در هر نوع درخواست (از جمله سفارشی سازی جزئی که فقط به چند خط کد نیاز دارد) به شما کمک کنیم ، اما باید بدانید که از نظر اصلاحات نمی توانیم کمک گسترده ای انجام دهیم.
  3. علاوه بر این ، پشتیبانی عادی همیشه در اولویت درخواستهای تغییر / سفارشی سازی است.
  4. اگرچه ما به شما در خصوص ویژگی های پلاگین های بسته ای کمک خواهیم کرد ، اما ما در زمینه کد آنها متخصص نیستیم. بنابراین اگر اشکالی در یک افزونه همراه پیدا کرده اید ، ما بلافاصله گزارش شما را به یک نویسنده افزونه مربوطه ارسال می کنیم. اما لطفاً انتظار نداشته باشید خودمان آن را برطرف کنیم.

نمونه هایی از درخواست ها که نمی توانیم به شما کمک کنیم (از جمله آنها را محدود نمی کنیم)

  1. پشتیبانی کلی وردپرس و نحوه استفاده از آن (لطفاً از wordpress.org  استفاده کنید انجمن های مربوط به آن).
  2. پیاده سازی ویژگی های جدید و گسترش تم های تم.
  3. تغییرات و سفارشی سازی مضامین.
  4. مشکلات جداگانه سمت سرور.
  5. افزونه های شخص ثالث و سایر مواردی که مستقیماً مربوط به محصولات ما نیستند.
  6. وب سایتهایی با محتوای “فقط بزرگسالان”. و
  7. وب سایت های دارای هرگونه اطلاعاتی که موجب افت شخصیت انسان شود.

سو استفاده را پشتیبانی کنید